Welkom!

Als u SALTO-school De Bergen binnen loopt, voelt u meteen het enthousiasme en de betrokkenheid van de kinderen en leerkrachten. Het Groepsdynamisch Onderwijs (GDO) zie je terug in de sociale sfeer, de inrichting en de manier waarop we werken. Het is een open school, met veel ruimte om, ook buiten de klaslokalen, samen te leren. In de ochtenden volgen de kinderen klassikaal de basisvakken rekenen, taal en lezen. Veel kinderen vinden de lessen in de middagen voorbij vliegen. Dan werken ze volgens het toekomstgerichte International Primary Curriculum (IPC).
Benieuwd geworden? Vraag een rondleiding aan via 040-2528883 of info@bs-bergen.nl

Maart
Ma